vrijdag 17 februari 2012

Hey there!



Welkom Daantje, Leuk dat je me bent gaan volgen!
Ik heb toch weer even tijd gevonden voor een kaart.
Ik heb eerst stukjes uit een oud boek gescheurd en opgeplakt. Daarna de achtergrond  gekleurd met Musterd Seed, Wild Honey en Rusty Hinge. Aan de linkerkant en stempel van Hero Arts.
Aangezien ik nog maar weinig stempels heb moet ik het doen met plaatjes van internet.
Deze heb ik voorzichtig ingekleurd met Vintage Photo. Ik zeg voorzichtig, want ik heb helaas geen watervaste inkt op mijn printer. In de hoekjes heb ik met een dopje van een stift wat gestempeld.
De tekst vond ik nog wat te duidelijk dus deze heb ik lichtjes geschuurd en daarna met vintage Photo nog wat met keukenpapier gedept. Rechts onder in de hoek met acrylverf nog wat schaduw aangebracht.
Alles gemat op donkerbruin cardstock en dit weer op een lichte kaart waarvan de randen ook gedistressed zijn. Het was weer een avontuur om deze kaart te maken, met allelei technieken. Aldoende leert men!!
Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
Groetjes, Monique










6 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk deze mannenkaart! Leuk dat geschuurde tekst papier. Kortom echt stoer!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer een heel mooi kaartje Monique! Hoe doe je dat met die plaatjes van internet, print je die en dan uitknippen???
    Je bent weer heel creatief gewest. Leuk om al die technieken te doen hè!
    Liefs, je zussie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik neem mijn petje weer af voor jou hoor, al die technieken loslaten op een kaartje.....heel knap. Het is een prachtig kaartje geworden!
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke achtergrond voor het menneke, Alix!!

    groetjessss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke mannenkaart en de achtergrond is super leuk .
    Staat heel leuk zo alles bij elkaar.
    Mooie kleuren hoor.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Monique,
    wat een leuke kaart is dit geworden
    leuk dat je zoveel lef hebt om al die technieken te gebruiken,
    het resultaat is super!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!