zondag 8 april 2012

scrapkaart

Allereerst allemaal fijne paasdagen!  
Het ruikt hier nu lekker naar vers gebakken brood. Maar ik mag het morgen pas proeven. Dan komen de kinderen gezellig brunchen!
Het plaatje op deze kaart heb ik al vaker gebruikt. Het blijft lief!
Het papier is van basic grey. De mallen van Marianne design. De tekststempel van Hero Arts. 
Voor de rest hoef ik er eigenlijk niet veel aan toe te voegen. Dat spreekt voor zich.
Bedankt voor jullie bezoekje!
Nu nog even een uurtje met stempelinkt knoeien!
Groetjes, Monique


10 opmerkingen:

  1. Hoi hoi monique,
    wat een lief vintagekaartje,
    mooie kleuren bij elkaar!
    Heb morgen een gezellige dag!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, kom ik nog even kijken en alweer een nieuw kaartje. Jij bent niet bij te houden hoor. Mooi vintage kaartje! Leuk die muzieknoot. Gaaf die kleur groen.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaarten noem ik nou altijd: Cuties.
    Niets oneerbiedigs hoor, ik vind ze gewoon geweldig lief.
    Mooi papier, mooie kleuren en een mooie combinatie.
    Wens je een onwijs gezellige dag morgen met de whole family.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje Monique, deze kaart in mooie tinten...het plaatje heb ik ook al een aantal keren gebruikt, zo'n lief meiske!
    Gezellige brunch morgen met elkaar!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur groen en mooi gecombineerd! Leuke mallen heb je gebruikt (vind de G-sleutel ook zo leuk) Fijne paasdagen en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur groen en mooi gecombineerd! Leuke mallen heb je gebruikt (vind de G-sleutel ook zo leuk) Fijne paasdagen en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend!!!! Zo mooi ook in het groen, daar zou ik zelf nooit op gekomen zijn maar zo zie je maar weer....
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi zussie!
    Hartstikke leuke kaart! Ik kan dat nieet, die papiertjes zo mooi combineren, dat is echt een sterke kant van jou!
    Was het gezellig? En ik neem aan dat met J alles goed is!
    Ik kom op het moment niet goed aan knutselen toe, komt wel weer..! Liefs, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vintage kaart heb je gemaakt Monique,
    Echt een plaatje om te zien.
    Heeft het brood de kinderen lekker gesmaakt?

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaart Monique de kleuren zijn zeer goed gecombineerd en het meisje staat altijd lief, mooie details ook!!!

    Groetjes

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!