vrijdag 1 juni 2012

Verhuiskaart

Een vriendin van mijn dochter gaat verhuizen en daar heb ik het volgende kaartje voor gemaakt.
Het plaatje is van Marianne Design en dat heb ik weer eens 3-d geknipt. Toch ook wel weer eens leuk om te doen.
Aan deze kaart is geen stempel te pas gekomen. Een paar papiertjes, labeltjes met een clippunch gemaakt en daar plakletters op geplakt. Een lintje en een bloemetje. Een simpele kaart, maar ik vind hem wel vrolijk.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!
Lieve groetjes, Monique


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor de vriendin van je dochter en ze kan al direct aan de slag met het schilder meisje!!!Mooi gedaan!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Monique.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een lieffie hoor! Lekker zonnig kaartje.
    Fijn weekend, liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een supermooi kaartje Monique, heel leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker zonnig en heel toepasselijk kaartje! Moi dat groen en geel. Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en vrolijk kaartje Monique.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!