maandag 26 november 2012

greetings

Weer een kerstkaartje om te plaatsen. 
Het papier is van de Action, gemat op bruin cradstock en met een zigzag steekje vastgezet.
Het plaatje heb ik weer gevonden op internet.
De rest wijst zich eigenlijk voor zich. Ik heb nog niet zo'n groot aantal malletjes dat ik iedere keer iets anders kan laten zien, dus is het verhaaltje steeds een beetje hetzelfde.
Ik hoop dat ik iedereen die mijn blog bezoekt wat inspiratie kan geven, want dat is toch wel heel leuk aan het bloggen. Je ziet zóveel verschillende stijlen en creaties!
Fijne avond allemaal en tot blogs!
hartelijke groetjes, Monique

12 opmerkingen:

  1. Prachtige combinatie Monique...keurige steken zeg!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stikwerk ligt je wel hé Monique.
    Is ook altijd wel een mooi accent op je kaart.
    't Is een geweldig mooi kaartje geworden. Daar zal je met de feestdagen vast weer iemand heel veel plezier mee doen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique!
    Wat leuk zo met die takken naar boven, en het stikwerk ook, ik heb daar geen zin in, maar ik vind het wel altijd erg mooi staan!
    Ik mail je nog!
    Liefs, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Monique. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Je kaartje is weer heeeeel lief..schattig plaatje ook..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje Monique, heel mooie kleuren, en prachtige afwerking zo met die stikseltjes!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Monique, erg mooi met de zigzagsteekjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Monique met prachtig kleuren enook het stikwerk is super.
    Leuk ook om te zien dat je met dezelfde malletjes toch steeds iets anders kunt maken.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Monique, ik vind hem super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou zeggen; ga gewoon door met de malletjes die je hebt, want de kaarten zijn prachtig! Deze is ook weer zo mooi van kleur en de combinatie van stansjes is dat ook! Ik neem van je maar gelijk over dat ik m'n sterretjes moet gaan gebruiken voor de kerstkaarten; die vergeet ik steeds! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Monique. Leuk ook dat stikwerk erbij. Ik ga vandaag de naaimachine ook maar eens op tafel zetten ;-).
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Monique,
    wat een schitterend kerstkaartje,
    ik ben verliefd op het plaatje!
    Mooi is dat papier van de action he!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!