woensdag 19 maart 2014

van de hoed en de tas

Ik heb weer een vintagekaart om te laten zien.
Het papier komt van de Action en is met zigzagsteekjes op bruin cardstock gezet.
Het plaatje is van Studio Light. Achter het plaatje zit een grote "postzegel", de tekst is gestempeld met Antique Linen distressinkt. Het kaartje daarachter weet ik echt niet meer.
De bloem is gemaakt met een mal van Joy Crafts, aan de randen bewerkt met Vintage Photo.
In de hoek boeven een restje, in de hoek linker een borduurwerkje.
Knoopje, lintje, brad en pareltje maakte het geheel af. Klaar om op stap te gaan.
Hartelijke groetjes, Monique



6 opmerkingen:

  1. Een heerlijke dameskaart met weer zoveel technieken mooi gecombineerd! Fijne dag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en wat heb je er veel op verwerkt. Je blijft gewoon kijken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi monique,
    wat een mooi kaartje en zo mooi in harmonie,
    veel details vind het borduurwerk ook prachtig!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vintage kaartje is prachtig Monique.
    Zo chic met de handtas en het hoedje.
    Leuke details en een mooi borduursel erbij.
    De zigzagsteekjes maken het helemaal af. Vind ik altijd zo mooi op een kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Monique, zoveel details op elkaar afgestemd. Petje af.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!