maandag 31 december 2012

grijs-wit

Het laatste kaartje voor dit jaar is weer een vintage kaart. Ik heb een opdracht gekregen om er een paar te maken. 
Dus van mijn goede voornemen om door te gaan met de kerstkaarten komt nu al niets meer van, hihi.
Het papier van deze kaart komt van een blokje van de Boekenvoordeel. De malletjes zijn van Marianne design. Alles is weer met de hand door gestikt. Het plaatje zullen jullie al wel vaker gezien hebben. Ik vind het zo'n lieverd en zal het nog wel vaker gebruiken. Een verbandgaasje, een simpel bloemetje en een tekstlabel, meer had deze kaart niet nodig vond ik.
Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor alle leuke reacties van afgelopen jaar.
En voor iedereen een gezellig uiteinde van dit jaar en heel veel geluk, gezondheid en creativiteit voor het komende jaar.
Hier wordt al zo veel geknald dat ik me afvraag of er voor vanavond nog wel vuurwerk over blijft.
Hartelijke groetjes, Monique




13 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Dit is echt zo'n mooi plaatje..super liefff en je kaartje is ook weer heel mooi..

    Wens je een fijne jaarwisseling en...een gezond,creatief 2013...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier knalt het van alle kanten al vanaf vanmorgen af aan... Maar ik geniet ondertussen even van de rust binnen om een blogrondje te maken... Dit vind ik een mooie kaart; leuk eens in grijstinten! En je hebt gelijk: het plaatje is een snoesje! Groetjes, een fijne jaarwisseling en mijn wens voor het nieuwe jaar vind je vanaf 0.00u op mijn blog... Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een lieverd. Prachtig de kleuren in grijstinten.
    Jij ook de beste wensen voor het komende jaar en tot blogs.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh Monique deze is weer super mooi.
    Eenvoudig in grijs/wit, dat is het mooist en dan nog met zo'n lief mooi plaatje schitterend.
    Het geheel met alle details erbij is perfect.
    Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013 toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend effect geeft dat zwart/witte Monique, ik vind het een plaatje. Super is die geworden. Ik wil je een fijne jaarwisseling toewensen en op naar een super 2013.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi samengesteld Monique, het is een schatje!

    Beste wensen en veel creativiteit voor het nieuwe jaar, groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattige kaart Monique.

    Beste wensen en een creatief 2013.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vintage kaart, heel mooi samengesteld , mooi plaatje ook!!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg mooi Monique, ik vind het moeilijk om in deze tinten toch een "warm"kaartje te maken, maar het is je weer gelukt!!
    Leuk hoe die tak over het kaartje buigt.
    Liefs, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Monique,
    mooi vintage kaartje!
    leuk plaatje!
    mooi gemaakt!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie vintagekaarte Monique. Begrijpelijk dat je daar opdrachten voor krijgt.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na een blogpauze vandaag even een rondje maken langs alle blogs die ik volg. Wat een ontzettend lief kaartje is dit, ik blijf vintage kaarten prachtig vinden en deze ik ook zo mooi gemaakt.
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!