maandag 17 december 2012

groen met wat bruin

Wat is het toch een heerlijk knutsel weer. Buiten somber, binnen gezellig met lichtjes en een muziekje op de achtergrond.
Ik heb er een volger bij. Welkom Patricia, ik hoop dat ik je af en toe wat kan inspireren.
Toch maar weer een kerstkaart om te showen. De meeste zijn inmiddels op de post.
Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van Cart-us. De kleuren passen  mooi bij het plaatje (internet).
Malletjes van Marianne Design en een zelf gehaakte bloem. De randen zijn mat vintage photo bewerkt.
Sorry dat ik de laatste tijd weinig gereageerd heb op jullie blogs. Het ontbreekt een beetje aan tijd. (wie heeft dat niet in deze maand?) Heel erg bedankt voor jullie reacties en dat jullie toch trouw mijn blog komen bezoeken!
Hartelijke groetjes, Monique

13 opmerkingen:

  1. Weer een hele mooie combinatie! Het plaatje is een schatje en je hebt gelijk; de papieren passen perfect! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,

    hele mooie kaart hoor..prachtig papier, het plaatje is lief..leuk je gehaakte bloemetje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Monique,
    wat een prachtkaartje!
    mooi sfeertje!
    Leuk die gehaakte bloem!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombi. Je ziet deze niet zo vaak, je kaart is prachtig geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Monique wat vind ik je kaart mooi, zo mooi sfeertje, ik hou ervan, prachtig gedaan met die kleur en details en dan het plaatje helemaal een dotje. Echt super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaartje met een prachtige prent. Zeer klassevol.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Monique, ook een late reactie maar ik mail je wel!
    Ik vind deze óók heel erg mooi, ook de combi, gaat heel goed!
    Leuk, dat gehaakte blommeke!
    Liefs, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig mooi kaartje Monique. Hele mooie kleurencombinatie ook.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele hel mooie vintage kerstkaart Monque.
    Prachtig zijn de kleuren die je hebt gebruikt.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Monique , heel mooie groene en beige tinten heb je gebruikt, ook heel wat prachtige details!!!

    groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique, beeldige kaart is dit, mooie kleuren en leuk gehaakt bloemetje.
    Ik wens je fijne feestdagen en een creatief 2013!
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart is dit geworden zeg. Prachtig zo in het groen en beige. Ik vind dat "uithangbord" links boven ook erg leuk. Daar kun je oneindig leuke dingen mee doen ;-)
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!