dinsdag 24 december 2013

Fijne feestdagen!

Ik wil allereerst iedereen hele fijne feestdagen wensen en alle goeds voor het komende jaar!
En ook iedereen bedanken voor de belangstelling die jullie getoond hebben, ook al heb ik het soms wat af laten weten.
Ik plaats nog 4 kerstkaarten, allemaal wat anders. Een beetje vintage, borduren en haken. En elk kaartje spreekt eigenlijk voor zich. 
Volgend jaar toch (en nu écht)  eens eerder beginnen met het maken van de kerstkaarten, in plaats van alles op het laatste nippertje. 
Nogmaals geniet allemaal van de feestdagen!
Hartelijke groetjes, Monique





6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaartjes Monique, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaarten heb je hier gemaakt Monique, ik wens je een fijne kerstweek en veel geluk , gezondheid en creativiteit in 2014 toe!!!

    Groetjes
    MAria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Monique,
    hele mooie kaarten heb je gemaakt,
    ik wens jou en je familie hele fijne dagen toe!
    Warme groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je aan het genieten bent... Lekker vrolijke kaarten! Mooi blijft 't te zien hoe iedereen weer de kerstkleuren anders combineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaartjes Monique, ja ik hoop dat je deze week kan genieten van een rustige kerstweek, en voor het nieuwe jaar wens ik je vooral veel geluk een goede gezondheid , succes in wat je onderneemt en een fantastische creativiteit!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!