zondag 5 januari 2014

Happy Birthday

Ik wil allereerst iedereen nog een heel gelukkig, gezond en creatief jaar toewensen.
Mij eerste kaartje van dit jaar is er een die vorig jaar al verstuurd is naar mijn vriendin die in december jarig is.
Het papier is van een blokje van de Boekenvoordeel, het plaatje is van Studio light.
Een heel toepasselijk plaatje want onze telefoongesprekken zijn meestal niet kort! Het koffiepotje met kopje staan voor de gezellige koffieuurtjes die we samen hebben, het gehaakte bloemetje voor de knustelwerkjes die we wel eens maken en de bloemetjes voor het bloemschikken waarmee ze me zo geweldig mee helpt. Het lintje heb ik gekocht tijdens een gezellig uitje met zijn 2-en.
Alles is weer met zigzagsteekjes bewerkt. Mijn vriendin vond hem erg leuk en hij kreeg een ereplaatsje.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik lees jullie reacties telkens weer met heel veel plezier!
Hartelijke groetjes, Monique





13 opmerkingen:

  1. Allereerst de beste wensen voor 2014 Monique...leuk deze kaart en vooral omdat je erbij verteld welke betekenis achter de gebruikte spulletjes gaat. Ik snap dat je vriendin er blij mee was, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Monique, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi nostalgisch en lief kaartje Monique!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat alles op de kaart wel ergens naar verwijst Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig kaartje! Zoals je het verteld proef je de sfeer erbij! Heerlijk als je werk(kaartje) zo word gewaardeerd! Dat doen we ook bij WLVC, bedankt voor je deelname!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het verhaal erbij maakt dat ik de kaart nog mooier vind; meer toegespitst op haar kan haast niet... Vergeet ik jou bijna een fijn 2014 met veel fijne en creatieve momenten te wensen... Geniet! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Monique. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Monique en grappig hoe je uitlegt wát er waarvoor staat.....dan kijk je toch met andere ogen.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Monique, dit is dus een heel toepasselijk kaartje!
    Mooi gemaakt!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel MOOI kaartje Monique voor je vriendin en wel heel TOEPASSELIJK met al die materialen die jij beschrijft.
    Ook voor jou nog de ALLER BESTE wensen voor 2014.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje.
    Mooie vintage met allerlei leuke accentjes.
    Knap gemaakt Monique.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie gezellige kaart, leuk dat achter elk detail een herinnering zit.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!