donderdag 22 december 2011

Ik had nog een aantal kaarten nodig dus heb ik er ook wat gemaakt die wat sneller af zouden zijn.
Het cardstock heb ik bestempeld met een stempeltje van de Action.
Voor het vierkantje heb ik een groot vel papier bestempeld met Alcoholinkt van Tim Holtz.
Ik heb de kleuren Cranberry, Lettuce en Oregano gebruikt. Dat heb ik goed laten drogen en daarna bewerkt met distressinkt Vintage photo. De swirls erop gezet met Stazon inkt. Waar de stempel vandaan komt weet ik niet, want die heb ik van mijn zus gekregen. D
Van het grote vel heb ik dus vierkantjes gesneden waar ik meerder dezelfde kaarten mee kon maken. Het is wel wat saaier, maar wel snel! 
Dat vierkantje heb ik op wit en zwart cardstock gemat.
Wat zilverkleurig enegelenhaar eromheen gewikkeld en een  tekststicker erbij



1 opmerking:

  1. Ik heb mij aangemeld als volger bij jou want anders zie ik niet wanneer je die mannenkaarten er op gaat zetten natuurlijk. Ik zag hier al mooie kaartjes staan dus ben benieuwd.Fijne jaarwisseling, groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!