donderdag 8 december 2011

Vintage kerst


Het weer nodigt uit om binnen heerlijk bezig te zijn. En ik heb nog steeds niet genoeg kerstkaarten dus dat komt goed uit. Ik heb voor deze kaart de volgende materialen gebruikt:
Het blauwe papier is van Graphic45, het andere papier bestaat uit wat restjes en een vel uit een blokje van de Action.
De hoekjes zijn van Nellie Snellen, de bloem en de takken zijn mallen van Marianne design.
Een bloemenponsje en een taartrandje maken het geheel af. Alles is doorgestikt en met distressinkt bewerkt.


1 opmerking:

  1. Leuk hè dat doorstikken, ik kan het ook niet laten bij mijn kaarten. Ik vind dat je alles mooi bij elkaar hebt gezocht.Ik ben je 2de volger geworden,dat is er weer eentje bij.
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!