maandag 12 december 2011

Kerst met Forever Friends

Deze keer heb ik een vouwkaart gemaakt. Eens een keer geen vintage maar een vrolijke kaart met Forever Friends beertjes. Mijn kerstkaarten zijn nog steeds niet allemaal af en ik denk ook niet dat ik nog tijd genoeg heb om er voor iedereen zelf een te maken. Volgend jaar dus véél eerder beginnen!
Het papier dat ik op deze kaart gebruikt heb komt van een Vintage blokje van de Action. 
De plaatjes zijn 3-d alhoewel dat op de foto niet zo goed te zien is. De lantaarn, swirl en groten bloem zijn gemaakt met de mallen van Marianne Design. De kleine bloemetjes zijn geponst. De tekst stempels zijn van de Trekpleister. Leuk dat jullie eens langs gekomen zijn!


1 opmerking:

  1. Ik heb ook nog steeds een half afgemaakte kaart, deze vorm. Maar wil niet echt lukken. Dit is wel een gezellige kaart geworden.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!