dinsdag 17 januari 2012

Just for you

Ik heb mezelf vandaag verwend met een nieuwe stempel, 2 kleuren distressinkt en metallic rub-ons.
Die wilde ik natuurlijk meteen uitproberen en dit is het resultaat.
De achtergrond heb ik gedistressed met wild honey, rusty hinge en vintage photo.
De stempel is van Inkadinkado.
De bloemen zijn geponst (dank je wel Alix!), daarna door de embossingmal gehaald en met dezelfde kleuren bewerkt.
Daarna met ik er met de koperkleur van de metallic rub-ons over gegaan. Dat geeft een beetje een metaalglans over het papier. Op de foto is dit helaas niet te zien, maar ook in het echt valt het een beetje tegen. Misschien heb ik te zuinig willen doen. De volgende keer misschien beter!
Zelf vind ik dit stempel experimentje toch wel leuk geworden. Oefening baart kunst!!
Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaartjes.



1 opmerking:

  1. Wow Monique, ik vind hem echt heel mooi. Die kleuren, en je achtergrond is geweldig goed gelukt!Ik ken die metallic-rub=ons niet. Ben benieuwd, ik ga er eens op uit.
    Ook leuke stempel...ik word er altijd heel hebberig van als ik zoiets zie...
    Ga maar gerust verder met stempelen, kei- mooi!!!!
    (ik ga hem namaken..)haha, xxx Alix

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!