zaterdag 21 januari 2012

Porbeersel

Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties en welkom nieuwe volgers!
Gisteren ben ik in de weer gegaan met embossingpoeder en mijn nieuwe aanwinst, een heattool.
Nog even en dan is mijn kamertje te klein!
De takjes (stempel van Mariette Verhees) heb ik gestempeld met Versamark en met clear embossingpoeder bewerkt.
De boom en het vogeltje zijn een mal van Marianne Design. De boom heb ik eerst door een embossingmal gehaald.
Als kleuren heb ik gebruikt: Vintage Photo, Wild Honey, Broken China, Rusty Hinge en Fired Brick.
Het is op de foto jammer genoeg niet te zien, maar op de boom en het borstje en het staartje van het vogeltje 
zit hele oude goudkleurige schmink. Ik vond het doosje op zolder, zelfs zonder deksel erop en is hij is dus nog steeds te gebruiken!! Het geeft een mooie metaalachtige gloed.
Zo, nu op naar een kopje thee met een heerlijk eigen gebakken plakje appelcake.
Fijne weekend allemaal, groetjes, Monique




4 opmerkingen:

  1. Goh zus, je maakt steeds mooiere dingen met inkt. Leuk hè!
    Die appelcake lijkt me ook wel wat, haha. Ik heb gister eenm kruidcake gemaakt, ook lekker...Maar ik wil wat minder gaan snoepen, dus...stom!!
    Gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan hoor, geeft een prachtig effect!!! En maak ons maar lekker met die appelcake, zucht.......
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke combi! En was de appelcake lekker?

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie complimentjes. En... de appelcake is heerlijk.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!